| Стратегічні цілі |
Ймовірні ризики |
Рівень ймовірності настання |
Реагування |
| Модернізація та реконструкція виробничих та складських приміщень, обладнання. Поліпшення інфраструктури. |
1. Відсутність коштів для проведення модернізації (ремонт та облаштування, закупівля IT системи). |
2 |
1. Укладання додаткових контактів на надання послуг, залучення грантів, участь у проєктах міжнародної технічної допомоги, відновлення тощо. |
| 2. Недобросовісність підрядників, що здійснюють роботи щодо модернізації складських приміщень. |
3 |
2. Здійснення постійного моніторингу надання послуг, залучення різних підрядників на різні види робіт, наявність штрафних санкцій в договорах з підрядниками. |
| 3. Відсутність досвіду співробітників у роботі з оновленими процесами та технологіями |
2 |
3.Заохочення працівників до саморозвитку і підвищення рівня їх знань та компетенцій, розширення штату з урахуванням необхідності залучення працівників з релевантним досвідом, організація програм обміну досвідом. |
|
4. Відмова у отриманні GDP.
|
2 |
4. Проведення попередніх консультацій з уповноваженим органом з сертифікації. |
| Оптимізація потужності логістичної системи. Автоматизація та збільшення операційних можливостей. |
1. Виведення з ладу існуючого автопарку (природній знос, аварії, крадіжки, вилучення в військових цілях) |
2 |
1. Постійний моніторинг стану роботи автотранспортного парку, проведення технічних оглядів, залучення лише досвідчених водіїв. |
| 2. Відсутність попиту на надання складських та логістичних послуг |
4 |
2. Активна рекламна компанія, надання додаткових послуг (“термінове завантаження”, ургентна поставка, супровід, зворотній вантаж, доставка “останньої милі” тощо) |
| 3.Відсутність коштів для закупівлі та впровадження IT систем |
3 |
3. Укладання додаткових контактів на надання послуг, залучення грантів, участь у проєктах міжнародної технічної допомоги, відновлення тощо. |
| Розвиток власної аптечної мережі |
1. Відсутність коштів для створення та облаштування аптечної мережі. |
4 |
1. Укладання додаткових контактів на надання послуг, залучення грантів, участь у проєктах міжнародної технічної допомоги, відновлення, придбання лікарських засобів та медичних виробів з відстрочкою оплати, тощо. |
| 2. Значна конкуренція та низький рівень доходів. |
3 |
2. Робота над впізнаваністю бренду, проведення аналізу місць потенційного розміщення аптечних закладів (висока прохідність, відсутність аптечних закладів поруч), закупівля релевантного до місцезнаходження аптечного закладу асортименту. |
| 3. Відсутність досвіду співробітників у створенні аптек та роботи в комерційному секторі. |
2 |
3. Заохочення працівників до саморозвитку і підвищення рівня їх знань та компетенцій, розширення штату з урахуванням необхідності залучення працівників з релевантним досвідом, організація програм обміну досвідом. |
| 4. Невиконання постачальниками лікарських засобів та медичних виробів договірних відносин. |
1 |
4. Наявність кількох альтернативних постачальників лікарського засобу за одним МНН, наявність штрафних санкцій в договорах з підрядниками, перевірка постачальників на доброчесність. |
| 5. Відсутність кваліфікованого персоналу |
3 |
5. Активний пошук, використання доступних пошукових ресурсів, залучення персоналу з досвідом пошуку працівників різного спрямування. |
| Розвиток роботи мобільних аптечних пунктів. Розширення географії руху |
1.Відсутність коштів для функціонування мобільних аптечних пунктів. |
4 |
1.Укладання додаткових контактів на надання послуг, залучення грантів, участь у проєктах міжнародної технічної допомоги, відновлення, кредитування тощо |
| 2. Відсутність попиту серед населення на роботу мобільних аптек. |
2 |
2. Детальний аналіз роботи мобільних аптечних пунктів та факторів, що впливають на попит. Відповідне коригування проєкту. |
| 3. Відсутність кваліфікованого персоналу |
3 |
3. Активний пошук, використання доступних пошукових ресурсів, залучення персоналу з досвідом пошуку працівників різного спрямування. |
| Збільшення фінансового потенціалу Підприємства |
1.Відсутність нових контрактів на надання складських та логістичних послуг |
2 |
1. Відкриття нових ринків, зокрема, робота у Prozorro Market, укладання прямих дистриб’юторських угод, вихід на державні тендери, відпуск лікарських засобів, закуплених за бюджетні кошти через власну мережу аптечних закладів тощо. Покращення роботи з потенційними замовниками |
| 2. Непередбачувані витрати, пов’язані зі здійсненням господарської діяльності |
1 |
2. Оптимізації запасів, оптимізації часу руху матеріальних потоків, оптимізації виробничих програм, оптимізація логістичних витрат, контроль та коригування, у разі відхилень. |